پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
مدرسه علمیه محمدیه شیراز

حوزه/ معاون آموزش مدرسه محمدیه شیراز، از تحصیل ۱۱۰ طلبه در سطح یک در این حوزه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی شاهسون، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در شیراز بیان کرد: مدرسه علمیه محمدیه شیراز که قبلا منزل مسکونی آیت الله شیخ صدرالدین شیرازی(ره) بوده، طی یک عمل خیرخواهانه توسط ایشان در سال 1370 تبدیل به این حوزه علمیه گردید.

وی با بیان این مطلب که تولیت این مدرسه علمیه در حال حاضر به عهده، فرزند ایشان حجت الاسلام شیخ محمد جواد حائری شیرازی می باشد، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 90 نفر طلبه در سطح یک در حال تدریس و تعداد 20 نفر پس از اتمام در مدرسه مشغول فعالیت می باشند.

وی ادامه داد:  د رحال حاضر تعداد 12 نفر از اساتید مجرب در این مدرسه در حال تدریس هستند  که 5 نفر از آنان دارای حکم می باشند.

حجت الاسلام شاهسون، به اقدامات آموزشی این مدرسه اشاره کرد و گفت: نشست های مطالعاتی و مباحثه در بین طلاب، برگزاری امتحانات هفتگی از طلاب به جهت آمادگی آنها از اقدامات و فعالیت های آموزشی این مدرسه به شمار می آید.

معاون آموزش مدرسه محمدیه شیراز به فعالیت های آینده این مدرسه اشاره و اظهار کرد: برگزاری کلاس های تقویتی برای طلاب پایه یک در صرف و نحو، برگزاری کلاس های تقویتی برای طلاب پایه دو در تجزیه و ترکیب، برگزاری مستمر نشست های مطالعاتی و مباحثه به صورت ویژه از اقدامات آینده این مدرسه به شمار می آید.

وی در پایان به رموز موفقیت این حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: توکل به خدا و توسل به ائمه علیهم السلام، همدلی و همزبانی بین اساتید با معاونین و طلاب، اخلاق مدیریتی مسئولین مدرسه، نظم و انضباط در فعالیت های مدرسه، از رموز موفقیت این مدرسه به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha